Nevereno vliz

";} ?>
Евелина Христова. „Комуникациите и организацията в... 21 век“

Изд. на Рой Комюникейшънс

 

„Комуникациите и организацията... в 21 век“ e редактирано и допълнено изследване, основаващо се на докторската дисертация на тема „Вътрешноорганизационни комуникации в България и политика на ЕС“, защитена през 2011 г. в департамент „Масови комуникации“ на Нов български универитет. Рецензенти на книгата са проф. Толя Стоицова, д.пс.н. и доц. д-р Десислава Бошнакова.

Книгата представя изследване на един от най-значимите проблеми на съвременната организация – функционирането на нейните вътрешни комуникации по начин, по който тя да може да отговори на сериозните предизвикателства на 21. век. Докато една голяма част от книгата е разработена в рамките на изследванията, свързани с подготовката на докторската дисертация на автора, то допълнителната работа по темата включва анализ на последвали нови тендeнции и нови подходи при решаването на проблемите. Центърът е изнесен от изследване на Европейската рамка на вътрешноорганизационните комуникации към едно по-детайлно проучване на функционирането на самите организации, но все пак книгата остава богат източник на най-актуални и интересни конотации, свързани с международните аспекти на проблематиката.

„Комуникациите и организацията в 21. век“ представя с яснота колко сложни и сериозни могат да бъдат последствията от подценяване ролята и значението на комуникациите с вътрешните публики и как организациите е необходимо да бъдат в крак с най-новите критерии, стандарти и изисквания в тази област. Фокусът на книгата не е толкова върху миналото и дори върху настоящето, колкото върху бъдещето – представяйки една визия за динамиката на комуникациите в това бъдеще с най-високи изисквания. „Комуникациите и организацията в 21. век“ e ценно помагало за практици – учени, ПР специалисти, висши мениджъри, появявайки се в подходящ момент, за да подпомогне намирането на отговори на проблеми, произтичащи от „притесненото“ от икономическата криза пространство, в което оперират компаниите и организациите. Логично, към темата вече е регистриран сериозен интерес от страна на професионалисти, заети с пъблик рилейшънс, комуникации, човешки ресурси, и други релевантни области, които са се отзовали при провеждането на онлайн интервютата, а също и от страна на висши мениджъри, които са били интервюирани по време на емпиричното изследване.

Тази книга е за хора, които управляват екипи и искат да бъдат ефективни.

Тя ще е интересна и полезна за тези, които в своята работа са ориентирани

към постигане на резултати.

 

 

 

обратно нагоре