Nevereno vliz
";} ?>
Есенна конференция: Какво съдържание генерираме в уеб пространството
if(empty($myrow2["author"]))
{
$avtor="";
}
else
{
$avtor="автор: ";
}
//echo $_SERVER['REQUEST_URI'];
?>
На 24 и 25 ноември 2011 г. се проведе традиционната есенна конференция на департамент „Масови комуникации”.
Темата „Какво съдържание генерираме в уеб пространството” беше интересна и много актуална за студенти, преподаватели и гости, особено от гледна точка на новите комуникационни практики за директен диалог и превръщането на потребителя в равноправен участник в комуникационния процес.
Специален гост на конференцията беше Огнян Младенов, който е основател на агенция SEOM, специализирана в Search Engine Optimization (SEO) и Social Media Marketing (SMM). Огнян Младенов е един от съорганизаторите на SEO конференциите и лектор на много от големите събития на IT-бранша в България, като същевременно работи, провежда консултации и обучения в над 400 фирми и организации. Опитът и познанията на госта в тази сравнително нова област беше изключително полезна за студентите, които тепърва ще потърсят професионална реализация.
Изнесените доклади на конференцията търсеха отговор на въпросите, свързани с достоверността на информацията, публикувана от потребителите, рекламата в генерираното съдържание, както и ползите в обучението от дигиталното интегриране на библиотеките.
Проведените дискусии очертаха мненията, че новите параметри на ПР сферата са много по-ефективни, именно благодарение на възможностите за генериране на потребителска информация и съдържание.
ПРОГРАМА
Есенна конференция
"Какво съдържание генерираме в уеб пространството"
24 и 25 ноември 2011 г.
от 10.00 часа в заседателната зала на библиотеката, НБУ
24 ноември (четвъртък)
09.30 – 10.00 ч. Регистрация на участниците
10.00 ОТКРИВАНЕ
І сесия: 10.00 – 11.30 ч., водещ доц. д-р Михаил Мелтев, ръководител на департамент „Масови комуникации”
Специален гост на конференцията:
Огнян Младенов – основател на агенция SEOM, специализирана в Search Engine Optimization (SEO) и Social Media Marketing (SMM). Лектор и консултант на много от най-големите събития в IT бранша.
Гостът ще бъде представен от доц. д-р Десислава Бошнакова
Стойко Петков, Новите медиии и формите на нашето участие
Елена Цонева, Въпрос: Защо хората са в социалните мрежи? Отговор: Защото там има и други хора
Дискусия
Кафе-пауза 11.30 – 11.45
ІI сесия: 11.45 – 13.00 ч., водещ доц. д-р Десислава Бошнакова
Евелина Христова, Насилието в мрежата – искаме ли да го видим и пита ли ни някой
Владимир Михайлов, Smart TV – умната телевизия
Габриела Лозанова, Главни Интернет търсачки, най-добрите в Web
Десислава Бошнакова, Предизборната кампания 2011, генерирана от потребителите
Дискусия
Обедна почивка – 13.00 – 14.00 ч.
ІІI сесия: 14.00 – 15.30 ч., водещ гл. ас. д-р Стойко Петков
Ливия Никлина, Рекламата в безплатно генерираното съдържание
Петя Александрова, Дигитална интеграция на българските библиотеки
Калин Каров, Съдържанието, което потребителите генерират в България и как то навлиза в работата на ПР специалистите
Тодор Панайотов, Електронните издания на българските национални ежедневници
Дискусия
25 ноември (петък)
09.30 – 10.00 ч. Регистрация на участниците
10.00 ОТКРИВАНЕ
ІV сесия: 10.00 – 11.30 ч., водещ доц. д-р Руси Маринов
Ралица Филипова, Фейсбук или фейс-ту-фейс общуване?
Александра Атанасова, Какво важно можем да открием в социалната мрежа Фейсбук
Юлиана Кънчева, Генериране и потребление на съдържание – лесно, но несигурно
Гергана Божинова, Рекламата в безплатно генерираното съдържание
Дискусия
Кафе – пауза – 11.30 – 11.45 ч.
V сесия: 11.40 – 13.00 ч., водещ доц. д-р Росен Стоянов
Руси Маринов, Връзката информация - съдържание
Валентина Стефанова, Какво съдържание се поднася в социалните медии и ползата от него
Десислава Данкова, Социалните медии – книги за похвали и оплаквания. Как да използваме тези „книги” в професионалния ПР?
Дискусия
ЗАКРИВАНЕ НА КОНФЕРЕНЦИЯТА
Научен ръководител:
Проф. Владимир Михайлов, д.н.
Координатор:
Юлиана Кънчева, докторант