Nevereno vliz

";} ?>
Глад за съдържание

Нов български университет

Департамент „Масови комуникации“

ХVІІI ЛЯТНА ШКОЛА по Пъблик Рилейшънс

Глад за съдържание

НБУ, 22,23 и 24 юни 2016 г.

e-mail: ********** nbu.bg

22 юни, сряда, Аудитория „Проф. Петър Мутафчиев и проф. Вера Мутафчиева“ 310, корпус 1, етаж 3

9,30 – 10,00 ч. – регистрация

10, 00 ч. - откриване

гл. ас. д-р Кирил Аврамов, зам.-ректор по научноизследователската и международната дейност

проф. д-р Михаил Мелтев, ръководител на департамент „Масови комуникации“

гл. ас. д-р Евелина Христова, научен ръководител на Лятна школа по ПР, Връзки с обществеността на НБУ

1 сесия

Модератор гл. ас. д-р Евелина Христова

10,15 ч.

доц. д-р Десислава Бошнакова

Нов български университет

Краудсорсингът като начин за задоволяване на глада за съдържание

10,30 ч.

д-р Александър Христов

преподавател в УНСС и НБУ, Акаунт директор в Сивитас България

ПР: глад за автентичност, преяждане със съдържание

10,45 ч.

Силвия Костова

Началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг", Пощенска банка

„Гладът за съдържание“ и кампаниите за корпоративна социална отговорност в обектива на националните телевизии

2 сесия

Модератор гл. ас. д-р Тодор Панайотов

11,30 ч.

Сандра Александрова

студент в трети курс, НБУ

Глад за безсмислено съдържание

11,45 ч.

Доника Ризова

експерт Връзки с обществеността на медийна група България он еър и автор на Медиите oN AIR

Добре похарчено телевизионно време-мисия възможна

12,00 ч.

проф. Владимир Михайлов, доктор на изкуствознанието

Нов български университет

Бедно съдържание

12,15 ч.

Гергана Стоянова

докторант, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски“; главен редактор, списание „Акцент Бургас“ и списание „Болгарский дом“

„Празните“ новини. Пренареждане на медийния дневен ред

12,30 ч.

дискусия

12,45 ч.

почивка

3 сесия

Модератор доц. д-р Десислава Бошнакова

14, 00 ч.

доц. д-р Росен К. Стоянов

Нов български университет

Политически дебати

14,15 ч.

Златина Иванова

докторант, департамент "Политически науки", НБУ; редактор Нова телевизия

Съдържание без съдържание в българското медийно пространство

14,30 ч.

д-р Десислава Манова-Георгиева

катедра на ЮНЕСКО „Комуникация и връзки с обществеността”, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски”

Глад за съдържание при кризи Терорът в Европа – нови форми на диалог в социалните медии

14,45 ч.

Десислава Антова

журналист, News.bg

Реториката на хибридната война

15,00 ч.

Анета Божилова

докторант в Катедра на ЮНЕСКО "Комуникации и връзки с обществеността", ФЖМК, СУ "Св. Климент Охридски"

Институции и съдържание - стратегическо решение в комуникационните стратегии на българските институции или?

15,15 ч.

дискусия

15,30 ч.

почивка

4 сесия

Модератор д-р Десислава Данкова

15,45 ч.

проф. Толя Стоицова, д.н.

Нов български университет

Съдържание ... със и без съдържание

16,00 ч.

Калина Кънчева

студент в МП "Маркетинг менидмънт", НБУ; Netpeak, Интернет маркетолог

SEO. Защо е необходимо да опримизираме

16,15 ч.

Марио Манев

докторант в СУ „Св. Климент Охридски“, специалност Връзки с обществеността

Еволюция и експанзия на музикалния плурализъм в съвременната дигитална информационна среда

16,30 ч.

Кристина Деспотова

докторант в катедра "Радио и телевизия", ФЖМК, СУ; Старши експерт, дирекция "Връзки с обществеността и протокол", Комисия за финансов надзор

Убеждаване, влияние, манипулация и тролове в интернет комуникацията

16,45 ч.

Златомира Атанасова

студент в майнър програма "Връзки с обществеността"

Липсата на качествено съдържание в медиите и социалните мрежи

17,00 ч.

Любка Христова

студент в БП „Кино и телевизия“, майнър програма „Журналистика“, НБУ

Колко важно е съдържанието.

17,30 ч.

дискусия

18,00 ч.

финал

23 юни, четвъртък, Аудитория „Проф. Петър Мутафчиев и проф. Вера Мутафчиева“ 310, корпус 1, етаж 3

1 сесия

Модератор докторант Боряна Гигова

10,00 ч.

проф. д-р Милена Шушулова

Нов български университет

Вариации и пермутации на тема информация

10,15 ч.

Милена Стратиева

PR специалист и обучител на свободна практика

Необходимостта от промяна на отношението на комуникационните специалисти към създаването на съдържание

10,30 ч.

гл.ас. д-р Кристина Савова и гл.ас. д-р Стефания Темелкова

Нов български университет

Феноменът Алекзандър Маккуин: живот след смъртта. Savage beauty

10,45 ч.

Александър Миланов

експерт "Публични комуникации", Национална асоциация за приемна грижа

Комуникационни предизвикателства пред приемната грижа в България - трансформация на образа на приемния родител

11,00 ч.

диксусия

11,15 ч.

почивка

2 сесия

Модератор доц. д-р Росен К. Стоянов

11,30 ч.

Боян Митракиев

докторант в департамент „Масови комуникации“, НБУ

Лобизмът в президентските избори в САЩ

11,45 ч.

Райна Душкова

Хоноруван преподавател по журналистика в НСА

Атрактивни и/или ефективни - посланията на Местни избори 2015

12,00 ч.

д-р Гергана Джелепска

Нов български университет

Негативните кампании - фактор за разрушаването на партиципационна демокрация

12,15 ч.

Тея Екимджиева

студент, НБУ,V курс право, майнър програма „Журналистика“

Значение на медийното съдържание

12,30 ч.

дискусия

13,00 ч.

почивка

3 сесия

Модератор гл. ас. д-р Тодор Панайотов

14,00 ч.

Боряна Гигова

докторант в департамент „Масови комуникации“, НБУ

Бранд разказ

14,15 ч.

Гергана Маркова

докторант в Софийски университет "Св. Климент Охридски"

Бранд наративи: матрица на историята, конструиране и изграждане на историята

14,30 ч.

гл. ас. д-р Боян Кутевски

Нов български университет

Социалните медии като елемент от изграждането на филмовия брандинг

14,45 ч.

Александрина Попова

студент в МП „Връзки с обществеността в социалните мрежи и медии"

Глад за качествено съдържание

15,00 ч.

Данита Ангелова

студент в БП „Кино и телевизия" и майнър програма „Журналистика", НБУ

Потребителят не знае какво иска, но го иска сега

15,15 ч.

дискусия

15,30 ч.

Почивка

4 сесия

Модератор гл. ас. д-р Евелина Христова

15,45 ч.

гл. ас. д-р Тодор Г. Панайотов

Нов български университет

Българската тема в журналистическото творчество на американеца Макгахан

16,00 ч.

Оля Стоянова Джакова

докторант в СУ „Св. Кл. Охридски"

Глад за съдържание или информационно претоварване на системата

16,15 ч.

Росица П. Денчева

студент във ВТУ „Св.Св.Кирил и Методий" - Педагогически колеж гр.Плевен

Книгите срещу масовите комуникации

16,30 ч.

Калин Калчев

докторант в департамент „Масови комуникации“ и директор на УПИЗ „Радио студио", НБУ

Проблеми и предизвикателства пред студентите в създаването на съдържание

16,45 ч.

Мария Райкова

студент в МП „Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността“, НБУ

„Вода гази, жаден ходи"

17,00 ч.

Йоана Кръстева

докторант, СУ „Св. Климент Охридски"

Co-creation – комуникационно решение с добавена стойност. Стратегия и техники за реализиране

17,15 ч.

дискусия

17,45 ч.

финал

24 юни, петък, Аудитория „Проф. Петър Мутафчиев и проф. Вера Мутафчиева“ 310, корпус 1, етаж 3

1 сесия

Модератор доц. д-р Росен Стоянов

10,00 ч.

д-р Ралица Филипова

преподавател в НБУ, изпълнителен продуцент „Детски и младежки програми", БНТ 1

Опаковка срещу съдържание или какво е по-важно за детските програми?

10,15 ч.

Теодора Абрашева

докторант по „Реторика в публичната комуникация", Катедра Реторика във ФФ на СУ „Св. Климент Охридски"

Реторични особености на трейлъра в игралното кино

10,30 ч.

Христина Димитрова

студент в БП „Мода“ и майнър програма „Журналистика“, НБУ

Модно съдържание или Мода без съдържание

10,45 ч.

Анна Георгиева

студент в департамент „Масови комуникации“

Глад за съдържание

11, 00 ч.

диксусия

11,15 ч.

почивка

2 сесия

Модератор д-р Ралица Филипова

11,30 ч.

Елена Драгостинова

директор на Музикален център/Музей „Борис Христов", хоноруван преподавател в НБУ

Информационен шум и креативност

11,45 ч.

Елена Цветкова

докторант в СУ „Св. Климент Охридски"

Мисия Продуцент: на лов за музикално съдържание

12,00 ч.

Людмила Цолова-Борисова

докторант в СУ „Св. Климент Охридски", ФЖМК

Творческо настроение и авторски права при създаване и използване на български аудиовизуални произведения. Опасни връзки

12,15 ч.

Христина Славова

докторант, СУ „Св. Климент Охридски"

Мърчандайзинг на туристически услуги – иновативни аспекти

12,30 ч.

дискусия

13,00 ч.

почивка

3 сесия

Модератор гл. ас. д-р Евелина Христова

14,00 ч.

Стоян А. Стоянов

управител, комуникационна агенция PRoWay

Как да прескочим "информационната дупка" при планиране и организация на бизнес и медийни събития

14,15 ч.

Мила Миленова

мениджър PR и реклама, Макс телеком

3х3 за PR-а в 10 години

14,30 ч.

Калин Калинов

CEO, Invictus

Видео съдържанието он-лайн: Практики, тенденции и предизвикателства

14,45 ч.

Йоана Иванова

студент в БП „Реклама“ и майнър програма ПР, НБУ

Платените „ПР материали“

15,00 ч.

Елеонора Корчева

Sales Representative - MaxTelecom

Двустранната ефективна комуникация като фактор за успех

15,15 ч.

Ради Узунов

Студент в БП „Връзки с обществеността“, НБУ

Създаване на новини около рекламата, когато няма новини около продутките.

15,30 ч.

дискусия

15,45 ч.

почивка

4 сесия

Модератор докторант Калин Калчев

16,00 ч.

Силвия Анастасова

студент, департамент „Масови комуникации“, НБУ

Съдържанието: Новото маркетингово уравнение

16,15 ч.

Чавдар Петров

докторант, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски"

Новите медийни герои

16,30 ч.

Биляна Цветкова, докторант

докторант, ФЖМК, СУ „Св.Климент Охридски"

Публична комуникация на финансово-образователните инциативи

16,45 ч.

Соня Иванова

докторант, ФЖМК в СУ „Св. Климент Охридски"

Медиите – глад за позитивна журналистика

17,00 ч.

Ива Цветкова

докторант, ФЖМК в СУ „Св. Климент Охридски"

"Индустриалните революции вчера, днес и утре. Влияние върху бизнеса и обществото."

17,15 ч.

Пламен Атанасов

докторант, ФЖМК в СУ „Св. Климент Охридски"

Организационнарепутация и интернет

17,30 ч.

Александрина Александрова-Петрова

Старши специалист Маркетинг и комуникации, BULPROS

Писане за уеб

17,45 ч.

Ива Иванова

студент в майнър програма „Връзки с обществеността“, НБУ

18,00 ч.

дискусия

24 June, Fryday, Auditorium 217, Building 1, Floor 2

1 Session Moderator Assist. Prof. Evelina Christova, PhD

9,30 h

Lyubomir Stefanov, PhD

assistant professor at NBU, Political Science Department

Feeding or informing– how media pick up the news and shape the public interest

9,45 h

Niila Tamer

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

TED: Content for Education

10,00 h

Tatyana Hristova Dimitrova

expert in International Relations, Marketing and Advertising Department, OP “Tourism”, Sofia Municipality

Destination Branding - the need of content and innovative way of promotion (the case of brand Bulgaria and brand Sofia)

10,15 h

George Nonchev

Co-Founder, QPR Bulgaria

Ethics in Public Relations - Spin and "dark" PR

10,30 h

Stanimira Kovacheva

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

Sofia Green Tour

10,45 h

Kalogiannidis Stavros

PhD student, Mass Communication Department, NBU

European prevention communication plan

11,30 h

Evelina Christova, PhD

Assistant Prof., Department of Mass Communications, New Bulgarian University

Communicating Charity Content Wise

11,45

Discussion

12,15

Break

2 Session Moderator Boryana Gigova Distance session in English language, Skype and video talks

Assist. Prof. Kalina Hristova, PhD

New Bulgarian University

New visual trends in social and online media – usage of short animation

Lucrezia Belinni

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

Contents in Social Media using IMC approach

Ghada Ajaj

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

How we make green events

Iviana Gicheva

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University; Zenith Advertising and Communications

Wanted: Top Google Searches

Maya Strashimirova

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

The junk content and when we'll start to inform healthy

Smilyana Sredkova

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

Queen Elizabeth's Birthday: The Royal Content of a Lifetime

Momchil Syarov

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University and UniStart& Student Startup Labs

YouTube Content Creation

Bogomil Kandjev

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

Difficulties in Business Communication: Languages and Cultures

Angel Ivanov

Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University

What should be the content of an oline fashion shop

3 сесия модератор доктарант Калин Калчев дистанционна сесия на български език

Доц. Петя Александрова, д.н.

Нов български университет

При глад за съдържание има репрезентация на съдържание

Виктория Григорьянц

Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български

Създаване на съдържание за дигитални медии

Екатерина Кирюхина

Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български

Социални ПР дейности

Ирина Кузьмичук

Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български

Как да използваме социални мрежи за ПР цели.

Татьяна Лучкина

Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български

Създаване на съдържание за дигитални медии

Мария Мещерякова

Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български

Социални ПР дейности

Дарина Горячева

Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български

Как да използваме социални мрежи за ПР цели.

 

 

обратно нагоре