Nevereno vliz
";} ?>
Глад за съдържание
if(empty($myrow2["author"]))
{
$avtor="";
}
else
{
$avtor="автор: ";
}
//echo $_SERVER['REQUEST_URI'];
?>
|
|
Нов български университет Департамент „Масови комуникации“ ХVІІI ЛЯТНА ШКОЛА по Пъблик Рилейшънс Глад за съдържание
НБУ, 22,23 и 24 юни 2016 г. e-mail: ********** nbu.bg |
22 юни, сряда, Аудитория „Проф. Петър Мутафчиев и проф. Вера Мутафчиева“ 310, корпус 1, етаж 3
|
|||
9,30 – 10,00 ч. – регистрация 10, 00 ч. - откриване гл. ас. д-р Кирил Аврамов, зам.-ректор по научноизследователската и международната дейност проф. д-р Михаил Мелтев, ръководител на департамент „Масови комуникации“ гл. ас. д-р Евелина Христова, научен ръководител на Лятна школа по ПР, Връзки с обществеността на НБУ
|
|||
1 сесия
|
Модератор гл. ас. д-р Евелина Христова
|
||
10,15 ч.
|
доц. д-р Десислава Бошнакова
|
Нов български университет |
Краудсорсингът като начин за задоволяване на глада за съдържание |
10,30 ч.
|
д-р Александър Христов
|
преподавател в УНСС и НБУ, Акаунт директор в Сивитас България |
ПР: глад за автентичност, преяждане със съдържание |
10,45 ч.
|
Силвия Костова
|
Началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг", Пощенска банка |
„Гладът за съдържание“ и кампаниите за корпоративна социална отговорност в обектива на националните телевизии |
2 сесия
|
Модератор гл. ас. д-р Тодор Панайотов
|
||
11,30 ч.
|
Сандра Александрова |
студент в трети курс, НБУ |
Глад за безсмислено съдържание |
11,45 ч.
|
Доника Ризова |
експерт Връзки с обществеността на медийна група България он еър и автор на Медиите oN AIR |
Добре похарчено телевизионно време-мисия възможна |
12,00 ч.
|
проф. Владимир Михайлов, доктор на изкуствознанието |
Нов български университет |
Бедно съдържание |
12,15 ч.
|
Гергана Стоянова |
докторант, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски“; главен редактор, списание „Акцент Бургас“ и списание „Болгарский дом“ |
„Празните“ новини. Пренареждане на медийния дневен ред |
12,30 ч. |
дискусия |
||
12,45 ч. |
почивка |
||
3 сесия
|
Модератор доц. д-р Десислава Бошнакова
|
||
14, 00 ч.
|
доц. д-р Росен К. Стоянов |
Нов български университет |
Политически дебати |
14,15 ч.
|
Златина Иванова |
докторант, департамент "Политически науки", НБУ; редактор Нова телевизия |
Съдържание без съдържание в българското медийно пространство |
14,30 ч.
|
д-р Десислава Манова-Георгиева |
катедра на ЮНЕСКО „Комуникация и връзки с обществеността”, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски” |
Глад за съдържание при кризи Терорът в Европа – нови форми на диалог в социалните медии |
14,45 ч.
|
Десислава Антова |
журналист, News.bg |
Реториката на хибридната война |
15,00 ч.
|
Анета Божилова |
докторант в Катедра на ЮНЕСКО "Комуникации и връзки с обществеността", ФЖМК, СУ "Св. Климент Охридски" |
Институции и съдържание - стратегическо решение в комуникационните стратегии на българските институции или? |
15,15 ч. |
дискусия |
||
15,30 ч. |
почивка |
||
4 сесия
|
Модератор д-р Десислава Данкова
|
||
15,45 ч.
|
проф. Толя Стоицова, д.н. |
Нов български университет |
Съдържание ... със и без съдържание |
16,00 ч.
|
Калина Кънчева |
студент в МП "Маркетинг менидмънт", НБУ; Netpeak, Интернет маркетолог |
SEO. Защо е необходимо да опримизираме |
16,15 ч. |
Марио Манев |
докторант в СУ „Св. Климент Охридски“, специалност Връзки с обществеността |
Еволюция и експанзия на музикалния плурализъм в съвременната дигитална информационна среда |
16,30 ч.
|
Кристина Деспотова |
докторант в катедра "Радио и телевизия", ФЖМК, СУ; Старши експерт, дирекция "Връзки с обществеността и протокол", Комисия за финансов надзор |
Убеждаване, влияние, манипулация и тролове в интернет комуникацията |
16,45 ч.
|
Златомира Атанасова |
студент в майнър програма "Връзки с обществеността" |
Липсата на качествено съдържание в медиите и социалните мрежи |
17,00 ч.
|
Любка Христова |
студент в БП „Кино и телевизия“, майнър програма „Журналистика“, НБУ |
Колко важно е съдържанието. |
17,30 ч. |
дискусия |
||
18,00 ч. |
финал |
23 юни, четвъртък, Аудитория „Проф. Петър Мутафчиев и проф. Вера Мутафчиева“ 310, корпус 1, етаж 3
|
|||
1 сесия |
Модератор докторант Боряна Гигова |
||
10,00 ч.
|
проф. д-р Милена Шушулова |
Нов български университет |
Вариации и пермутации на тема информация |
10,15 ч.
|
Милена Стратиева |
PR специалист и обучител на свободна практика |
Необходимостта от промяна на отношението на комуникационните специалисти към създаването на съдържание |
10,30 ч.
|
гл.ас. д-р Кристина Савова и гл.ас. д-р Стефания Темелкова |
Нов български университет |
Феноменът Алекзандър Маккуин: живот след смъртта. Savage beauty |
10,45 ч.
|
Александър Миланов |
експерт "Публични комуникации", Национална асоциация за приемна грижа |
Комуникационни предизвикателства пред приемната грижа в България - трансформация на образа на приемния родител |
11,00 ч. |
диксусия |
|
|
11,15 ч. |
почивка |
|
|
2 сесия
|
Модератор доц. д-р Росен К. Стоянов
|
||
11,30 ч.
|
Боян Митракиев |
докторант в департамент „Масови комуникации“, НБУ |
Лобизмът в президентските избори в САЩ |
11,45 ч.
|
Райна Душкова |
Хоноруван преподавател по журналистика в НСА |
Атрактивни и/или ефективни - посланията на Местни избори 2015 |
12,00 ч.
|
д-р Гергана Джелепска |
Нов български университет |
Негативните кампании - фактор за разрушаването на партиципационна демокрация |
12,15 ч.
|
Тея Екимджиева |
студент, НБУ,V курс право, майнър програма „Журналистика“ |
Значение на медийното съдържание |
12,30 ч. |
дискусия |
|
|
13,00 ч. |
почивка |
|
|
3 сесия
|
Модератор гл. ас. д-р Тодор Панайотов
|
||
14,00 ч.
|
Боряна Гигова |
докторант в департамент „Масови комуникации“, НБУ |
Бранд разказ |
14,15 ч.
|
Гергана Маркова |
докторант в Софийски университет "Св. Климент Охридски" |
Бранд наративи: матрица на историята, конструиране и изграждане на историята |
14,30 ч.
|
гл. ас. д-р Боян Кутевски |
Нов български университет |
Социалните медии като елемент от изграждането на филмовия брандинг |
14,45 ч.
|
Александрина Попова |
студент в МП „Връзки с обществеността в социалните мрежи и медии" |
Глад за качествено съдържание |
15,00 ч.
|
Данита Ангелова |
студент в БП „Кино и телевизия" и майнър програма „Журналистика", НБУ |
Потребителят не знае какво иска, но го иска сега |
15,15 ч. |
дискусия |
|
|
15,30 ч. |
Почивка |
|
|
4 сесия
|
Модератор гл. ас. д-р Евелина Христова
|
||
15,45 ч. |
гл. ас. д-р Тодор Г. Панайотов |
Нов български университет |
Българската тема в журналистическото творчество на американеца Макгахан |
16,00 ч. |
Оля Стоянова Джакова |
докторант в СУ „Св. Кл. Охридски" |
Глад за съдържание или информационно претоварване на системата |
16,15 ч.
|
Росица П. Денчева |
студент във ВТУ „Св.Св.Кирил и Методий" - Педагогически колеж гр.Плевен |
Книгите срещу масовите комуникации |
16,30 ч.
|
Калин Калчев |
докторант в департамент „Масови комуникации“ и директор на УПИЗ „Радио студио", НБУ |
Проблеми и предизвикателства пред студентите в създаването на съдържание |
16,45 ч.
|
Мария Райкова |
студент в МП „Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността“, НБУ |
„Вода гази, жаден ходи" |
17,00 ч.
|
Йоана Кръстева |
докторант, СУ „Св. Климент Охридски" |
Co-creation – комуникационно решение с добавена стойност. Стратегия и техники за реализиране |
17,15 ч. |
дискусия |
|
|
17,45 ч. |
финал |
|
|
24 юни, петък, Аудитория „Проф. Петър Мутафчиев и проф. Вера Мутафчиева“ 310, корпус 1, етаж 3
|
|||
1 сесия
|
Модератор доц. д-р Росен Стоянов
|
||
10,00 ч.
|
д-р Ралица Филипова |
преподавател в НБУ, изпълнителен продуцент „Детски и младежки програми", БНТ 1 |
Опаковка срещу съдържание или какво е по-важно за детските програми? |
10,15 ч.
|
Теодора Абрашева |
докторант по „Реторика в публичната комуникация", Катедра Реторика във ФФ на СУ „Св. Климент Охридски" |
Реторични особености на трейлъра в игралното кино |
10,30 ч.
|
Христина Димитрова |
студент в БП „Мода“ и майнър програма „Журналистика“, НБУ |
Модно съдържание или Мода без съдържание |
10,45 ч.
|
Анна Георгиева |
студент в департамент „Масови комуникации“ |
Глад за съдържание |
11, 00 ч. |
диксусия |
|
|
11,15 ч. |
почивка |
|
|
2 сесия
|
Модератор д-р Ралица Филипова
|
||
11,30 ч.
|
Елена Драгостинова |
директор на Музикален център/Музей „Борис Христов", хоноруван преподавател в НБУ |
Информационен шум и креативност |
11,45 ч.
|
Елена Цветкова |
докторант в СУ „Св. Климент Охридски" |
Мисия Продуцент: на лов за музикално съдържание |
12,00 ч.
|
Людмила Цолова-Борисова |
докторант в СУ „Св. Климент Охридски", ФЖМК |
Творческо настроение и авторски права при създаване и използване на български аудиовизуални произведения. Опасни връзки |
12,15 ч.
|
Христина Славова |
докторант, СУ „Св. Климент Охридски" |
Мърчандайзинг на туристически услуги – иновативни аспекти |
12,30 ч. |
дискусия |
|
|
13,00 ч. |
почивка |
|
|
3 сесия
|
Модератор гл. ас. д-р Евелина Христова
|
||
14,00 ч.
|
Стоян А. Стоянов |
управител, комуникационна агенция PRoWay |
Как да прескочим "информационната дупка" при планиране и организация на бизнес и медийни събития |
14,15 ч.
|
Мила Миленова |
мениджър PR и реклама, Макс телеком |
3х3 за PR-а в 10 години |
14,30 ч.
|
Калин Калинов |
CEO, Invictus |
Видео съдържанието он-лайн: Практики, тенденции и предизвикателства |
14,45 ч.
|
Йоана Иванова |
студент в БП „Реклама“ и майнър програма ПР, НБУ |
Платените „ПР материали“ |
15,00 ч.
|
Елеонора Корчева |
Sales Representative - MaxTelecom |
Двустранната ефективна комуникация като фактор за успех |
15,15 ч.
|
Ради Узунов |
Студент в БП „Връзки с обществеността“, НБУ |
Създаване на новини около рекламата, когато няма новини около продутките. |
15,30 ч. |
дискусия |
|
|
15,45 ч. |
почивка |
|
|
4 сесия
|
Модератор докторант Калин Калчев
|
||
16,00 ч.
|
Силвия Анастасова
|
студент, департамент „Масови комуникации“, НБУ |
Съдържанието: Новото маркетингово уравнение
|
16,15 ч.
|
Чавдар Петров
|
докторант, ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски" |
Новите медийни герои |
16,30 ч.
|
Биляна Цветкова, докторант |
докторант, ФЖМК, СУ „Св.Климент Охридски" |
Публична комуникация на финансово-образователните инциативи |
16,45 ч.
|
Соня Иванова |
докторант, ФЖМК в СУ „Св. Климент Охридски" |
Медиите – глад за позитивна журналистика |
17,00 ч.
|
Ива Цветкова |
докторант, ФЖМК в СУ „Св. Климент Охридски" |
"Индустриалните революции вчера, днес и утре. Влияние върху бизнеса и обществото." |
17,15 ч.
|
Пламен Атанасов |
докторант, ФЖМК в СУ „Св. Климент Охридски" |
Организационнарепутация и интернет |
17,30 ч.
|
Александрина Александрова-Петрова
|
Старши специалист Маркетинг и комуникации, BULPROS
|
Писане за уеб
|
17,45 ч. |
Ива Иванова |
студент в майнър програма „Връзки с обществеността“, НБУ |
|
|
дискусия |
|
|
24 June, Fryday, Auditorium 217, Building 1, Floor 2
|
|||
1 Session Moderator Assist. Prof. Evelina Christova, PhD |
|||
9,30 h
|
Lyubomir Stefanov, PhD |
assistant professor at NBU, Political Science Department |
Feeding or informing– how media pick up the news and shape the public interest |
9,45 h
|
Niila Tamer |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
TED: Content for Education |
10,00 h
|
Tatyana Hristova Dimitrova |
expert in International Relations, Marketing and Advertising Department, OP “Tourism”, Sofia Municipality |
Destination Branding - the need of content and innovative way of promotion (the case of brand Bulgaria and brand Sofia) |
10,15 h
|
George Nonchev |
Co-Founder, QPR Bulgaria |
Ethics in Public Relations - Spin and "dark" PR |
10,30 h
|
Stanimira Kovacheva |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
Sofia Green Tour |
10,45 h
|
Kalogiannidis Stavros |
PhD student, Mass Communication Department, NBU |
European prevention communication plan |
11,30 h
|
Evelina Christova, PhD |
Assistant Prof., Department of Mass Communications, New Bulgarian University |
Communicating Charity Content Wise |
11,45 |
Discussion |
|
|
12,15 |
Break |
|
|
2 Session Moderator Boryana Gigova Distance session in English language, Skype and video talks |
||
Assist. Prof. Kalina Hristova, PhD |
New Bulgarian University |
New visual trends in social and online media – usage of short animation |
Lucrezia Belinni |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
Contents in Social Media using IMC approach |
Ghada Ajaj |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
How we make green events |
Iviana Gicheva |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University; Zenith Advertising and Communications |
Wanted: Top Google Searches |
Maya Strashimirova |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
The junk content and when we'll start to inform healthy |
Smilyana Sredkova |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
Queen Elizabeth's Birthday: The Royal Content of a Lifetime |
Momchil Syarov |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University and UniStart& Student Startup Labs |
YouTube Content Creation |
Bogomil Kandjev |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
Difficulties in Business Communication: Languages and Cultures |
Angel Ivanov |
Student in Master in International Business Communications, New Bulgarian University |
What should be the content of an oline fashion shop |
3 сесия модератор доктарант Калин Калчев дистанционна сесия на български език |
||
Доц. Петя Александрова, д.н. |
Нов български университет |
При глад за съдържание има репрезентация на съдържание |
Виктория Григорьянц |
Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български |
Създаване на съдържание за дигитални медии |
Екатерина Кирюхина |
Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български |
Социални ПР дейности |
Ирина Кузьмичук |
Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български |
Как да използваме социални мрежи за ПР цели. |
Татьяна Лучкина |
Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български |
Създаване на съдържание за дигитални медии |
Мария Мещерякова |
Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български |
Социални ПР дейности |
Дарина Горячева |
Московски държавен лингвистичен университет, специалност "Реклама и връзки с обществеността", втори чужд език - български |
Как да използваме социални мрежи за ПР цели. |