Nevereno vliz
";} ?>
„Политически комуникационни практики“ на проф. д-р Росен К. Стоянов
if(empty($myrow2["author"]))
{
$avtor="";
}
else
{
$avtor="автор: ";
}
//echo $_SERVER['REQUEST_URI'];
?>
Политически комуникационни практики
Стоянов, Росен. София: НБУ, 2017. 350 с. ISBN: 9789545359521
Настоящият текст представлява учебник по политически комуникации, и продължава идеята за развиване на теорията и практиката в интердисциплинарна област, очертана от политическите комуникации, масовите комуникации и политологията. Въведен е термина политически комуникационни практики, както и систематизация в исторически и теоретичен план на различните видове политически комуникационни практики в политическата комуникация, в това число политическо говорене, пропаганда, политическа реклама, политически ПР, политически имиджмейкинг, спийчрайтинг, политически брандинг, лобизъм, пъблик афеърс, е-политика и политически мениджмънт.
Този учебник е препоръчително да се чете със смартфон в ръка и инсталиран четец за QR кодове. Всички снимки и фигури могат да се разгледат, ползват и цитират, приложени в блога на автора, на адрес http://rossenkstoyanov.blogspot.bg/.
***
Росен К. Стоянов е доктор по политология и редовен професор в департамент Масови комуникации на Нов български университет, с над 15 годишен административен, академичен и практически опит в сферата на медиите, политическия консултинг и публичните комуникации. От 2012 до 2015 г. е декан на Магистърски факултет на НБУ, автор е на образователни програми на магистърско и докторско ниво, организатор и ръководител на множество Летни школи по Връзки с обществеността, семинари и публични лекции. Има значителен опит в рекламата и маркетинга като рекламен специалист, мениджър и изпълнителен директор в национални български медиа агенции и медии.
Стоянов е автор на над 40 публикации в областта на социология на медиите, политическите и масовите комуникации, връзките с обществеността и журналистиката. Професионалната му визитка се допълва и от дейности като рецензент, редактор и съставител, както и участия в редица научни съвети и редакционни колегии на научни издания.
Предишни книги на автора са: „Конфликтен дискурс, масмедии и политика“, „Медиа бележки“ и „Комуникационна демокрация“. Научните му интереси са в областите социология на медиите и теория на масовата комуникация.