ISBN 978-954-535-863-0
СБОРНИК ДОКЛАДИ
„ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРНИ ЛОГОПЕДИЧНИ ПРАКТИКИ“
04 – 06 Ноември 2016 г., НБУ, София
Съдържание
Contents
ТЕРАПЕВТИЧНИ ПРОГРАМИ В ЛОГОПЕДИЯТА - ПРАКТИКИ, ОСНОВАНИ НА ДОКАЗАТЕЛСТВА
ПОЗНАЙ ЕМОЦИЯТА – КОМПЮТЪРНА ИГРА ЗА ДЕЦА С АУТИЗЪМ
СЕКЦИЯ ЕЗИКОВА И РЕЧЕВА ПАТОЛОГИЯ
ПРОСТРАНСТВО, ДВИЖЕНИЕ И КОМУНИКАЦИЯ В ТЕРАПЕВТИЧНИЯ ПРОЦЕС – СТАРИТЕ-„НОВИ“ МЕТОДИ
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЛИЧНОСТНИТЕ ПРОМЕНИ ПРИ ИНСУЛТНАТА БОЛЕСТ ЧРЕЗ ГИЙСЕН ТЕСТ
ВЛИЯНИЕ НА ФАКТОРА „ПОЛ“ ПРИ ОЦЕНКА НА УМЕНИЯТА ЗА ЧЕТЕНЕ И ПИСАНЕ ПРИ ДЕЦА С ДИСЛЕКСИЯ
ТЕХНИКИ И ПОДХОДИ ЗА СЕНЗОРНА ИНТЕГРАЦИЯ ПРИ ДЕЦА С ГЕНЕРАЛИЗИРАНИ РАЗСТРОЙСТВА НА РАЗВИТИЕТО
РИМУВАНЕТО – ВАЖНА ИМПЛИЦИТНА ОСНОВА ЗА ЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ
ИЗСЛЕДВАНЕ НА УПОТРЕБАТА НА ПРЕДЛОЗИ ПРИ ДЕЦА С ДИСФАЗИЯ НА РАЗВИТИЕТО
СЕКЦИЯ ЕМОЦИОНАЛНО-ПОВЕДЕНЧЕСКИ НАРУШЕНИЯ ПРИ ЛИЦА С КОМУНИКАТИВНИ НАРУШЕНИЯ
LATERALIZATION OF VISUOSPATIAL ATTENTION IN CHILDREN WITH ADHD
АНАЛИЗ НА СЛУЧАЙ НА ДЕТЕ С ДИСЛЕКСИЯ НА РАЗВИТИЕТО И ПОВЕДЕНЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ
ЕКСПРЕСИВНА АРТ ТЕРАПИЯ НА РАЗВИТИЕТО ПРИ ДЕЦА С ЕЗИКОВ ДЕФИЦИТ НА 5-7 Г.
ПРИЛОЖЕНИЕ НА АРТ-ТЕРАПЕВТИЧЕН ПОДХОД ВЪВ ВЪЗПИТАТЕЛНАТА РАБОТА ПРИ ДЕЦА С КОМУНИКАТИВНИ НАРУШЕНИЯ
КРАТЪК ПРЕГЛЕД НА РАЗВИТИЕТО И СЪЩНОСТТА НА ПРОЦЕСА СУПЕРВИЗИЯ
КЛИНИЧНИ И ЖИТЕЙСКИ ПРОМЕНИ ПРИ ЮНОШИТЕ И ВЪЗРАСТНИТЕ СЪС СДВХ
ТЕРАПЕВТИЧНО ПОВЕДЕНИЕ ПРИ ДЕЦА СЪС СДВХ
СЕКЦИЯ СОЦИАЛНА ИНТЕГРАЦИЯ И ПРОГРАМИ ЗА ДЕЦА И СЕМЕЙСТВА
ПОДКРЕПАТА ЗА ЛИЧНОСТНО РАЗВИТИЕ В НОВИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОЛИТИКИ ЗА ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ
МОДЕЛ ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА УЧИЛИЩНИТЕ ПРОЦЕСИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ПРИОБЩАВАЩА УЧИЛИЩНА СРЕДА
РОЛЯ НА ЕРГОТЕРАПЕВТА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ПИСАНЕТО НА ДЕЦА СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ
ПСИХОСОЦИАЛНИ ИНТЕРВЕНЦИИ В КЪРМАЧЕСКА ВЪЗРАСТ
СЕКЦИЯ АУДИОЛОГИЯ И СЛУХОВО-РЕЧЕВА РЕХАБИЛИТАЦИЯ
ОСОБЕНОСТИ ПРИ ОВЛАДЯВАНЕ НА МОРФОЛОГИЧНИТЕ И СИНТАКТИЧНИ ЧАСТИ НА ЕЗИКА ОТ УЧЕНИЦИТЕ С УВРЕДЕН СЛУХ