Nevereno vliz
";} ?>
Руси Маринов, „Интерактивни стратегически комуникации“
if(empty($myrow2["author"]))
{
$avtor="";
}
else
{
$avtor="автор: ";
}
//echo $_SERVER['REQUEST_URI'];
?>
Изд. На Нов български университет
Книгата се състои от три основни части, въведение, библиография и приложение, с обем 344 стр.
В книгата се дефинират същността на интерактивните стратегически комуникации, архитектури и технологии, тенденции за развитие на мрежовите стратегии, проблемите при трансфер на съдържание и подходи за интегриране на новите медии в платформите по управление на знание. Разглеждат се особеностите, принципите и моделите на стратегически комуникации и обвързаността им с интерактивните, компютърни технологии. Обект на проучване още са информационните аспекти на стратегиите и комуникационни модели за управление на знанието в съвременните институции, медии и бизнес. Анализират се и типични проблеми, породени от несъвършените методи за откриване, извличане, обработка и предаване на знание и информация в съвременните мрежи. Информацията има стратегическа стойност и изграждането на подходящи платформи за съхранение, извличане и достъп до информация дават значителна предимства на съвременните организации. В монографията се проследява развитието на мрежовите технологии и дигитални медии в последните години, маркират се тенденции, проблемни области при изграждане на платформи за класифициране, структуриране и управление на знание, заложени в разнообразните, информационни източници и ресурси. Интерактивните технологии и архитектури взаимодействат с моделите за управление и трансфер на знание и оказват значително влияние върху развитието на новите медии, контекста и съдържанието. Дискутират се и основните проблеми свързани с развитието, популяризиране и внедряване в практиката на интерактивните медии, мобилни приложения и социални мрежи. Разработените модели в книгата и методиката за анализ на съвременните информационните реалности могат да намерят приложения в българския бизнес, в концепциите за национална сигурност, в развитие на интерактивните медии, както и за усъвършенстване на моделите и програмите за преодоляване на различни проблеми и рискове, типични за съвременните общества, включително и в България. Обект на внимание са и моделите за изследване на стратегическата, комуникационна и информационна компетентност и по какъв начин се отразяват върху развитие на иновативния тип бизнес в съвременния свят. Разглежда се и същността на информационен домейн, основни характеристики, предизвикателства свързани при изграждането. Анализират се моделите за допълнена реалност, нови медийни платформи и комуникации при управление на знанието в рамките на Европа и света.