Nevereno vliz

";} ?>
Познаваме ли съвременните потребители на журналистиката и ПР-а

 

  ПРОГРАМА

 

 

        Пролетна научна конференция

 

Познаваме ли съвременните потребители на   журналистиката и ПР-а?

 

 

        22 и 23 май 2014 г.

 

    от 10.00 часа в заседателната зала на библиотеката, НБУ

 

 

22 май (четвъртък)

 

09.30 – 10.00 ч. Регистрация на участниците

 

10.00 ОТКРИВАНЕ

 

 

І сесия: 10.00 – 11.30 ч., водещ - проф. Михаил Мелтев,

ръководител на департамент „Масови комуникации”

 

Специален гост на конференцията:

 

 Десислава Желева, директор клиенти на GFK, България

GFK, България е част от международната верига за маркетингови проучвания GFK Group, която е основана през 1934 г. в Германия и е четвъртата по големина организация от този тип в света. В България тя е водещ институт  за проучване на пазара и предлага на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически изследвания.

Специалният гост ще бъде представен от доц. Десислава Бошнакова

Петя Александрова,  Тотален потребител вместо читател, слушател (ил)и зрител

Радослав Карамитров, Чрез ПР Бернайс накара жените да пушат…дали чрез ПР би могъл да поправи стореното…

 

Кирил Гоцев , Новите зрители на смарт телевизията

 

Людмила Илиева, Прекрасни възможности се разкриват за избор  пред потребителите, стига да знаят какво искат. А знаят ли?

 

Александра Чомонева, Журналист – потребител

 

Дискусия

 

Кафе-пауза 11.30 – 11.45

 

 

ІI сесия: 11.45 – 13.00 ч., водещ доц. Десислава Бошнакова

 

Никол Николова, Бернайс чрез ПР кампания  накара жените да пушат. Би ли могъл днес да накара съвременните жени да не пушат?

 

Владимир Михайлов,  Купувачи в мола на медиите

 

Йоана Йончева, Потребителите на печатната журналистика – читатели или зрители

 

Милена Шушулова, Музикалната публика, журналистиката и ПР-а

 

Добрин Раев, Бернайс чрез ПР кампания  накара жените да пушат. Би ли могъл днес да накара съвременните жени да не пушат?

 

Христо Жоров , Журналистика и политически ПР 2.0

 

Дискусия

 

Обедна почивка – 13.00 – 14.00 ч.

 

 

 

ІІI сесия: 14.00 – 16.00 ч., водещ гл. ас. Стойко Петков

 

Десислава Бошнакова, Всяко ново е добре забравено старо – какво не знаем, че знаем за „новия“ потребител

 

Валерия Душкова, Разбират ли старите медии новите потребители?

 

Кристина Домозетова, Бернайс чрез ПР кампания  накара жените да пушат. Би ли могъл днес да накара съвременните жени да не пушат?

 

Димитър Мартинов, Ама баба Пена не иска, а дядо Стамат не вярва

Анджелика Раджаб, Разбират ли старите медии новите потребители?

 

Росица Янкова, Разбират ли старите медии новите потребители?

 

Ивелина Кирилова, Читатели, слушатели, зрители = потребители

 

Дискусия

 

 

 

 

23 май (петък)

 

09.30 – 10.00 ч. Регистрация на участниците

 

10.00 ОТКРИВАНЕ

 

ІV сесия: 10.00 – 11.30 ч., водещ доц. Росен Стоянов

Райна Николова, За състоянието на печатните медии в България – някои правни бележки

 

Михаил Мелтев, Гатанката „Киноаудитория“

 

Стойко Петков, Масовата аудитория вече комуникира със себе си

Толя Стоицова, Потребители или съучастници на съвременната журналистика

 

Адриана Василева, Когато чрез уеб 2.0 всички сме журналисти, има ли потребители?

 

Дискусия

 

Кафе – пауза – 11.30 – 11.45 ч.

 

V сесия: 11.45 – 13.00 ч., водещ ас. Десислава Данкова

 

Росен Стоянов,Разбират ли старите медии новите потребители?

 

Юлиана Кънчева, Конвенционални медии - неконвенционални потребители

 

Мария Якова, Пациентът като потребител на ПР-а

 

Евелина Христова, Организационна култура и вътрешни комуникации: потребители ли са вътрешните публики или активни участници в процеса?

 

Боряна Гошева, Бранд адвокати. Добри практики

 

Дискусия

 

Обедна почивка – 13.00 – 14.00 ч.

 

 

 

VI сесия: 14.00 – 15.30 ч., водещ гл. ас. Тодор Панайотов

 

Вяра Ангелова, Свободата на потребителите във форумите. Кой плаща сметката?

 

Кристиян Керемидски, Въздействие на онлайн журналистиката върху съвременните потребители

 

Калин Калчев, Разбира ли радиото новите потребители

Силвия Кюркчиева, Международен ден на радиото и телевизията

Елизара Митева, Читатели, слушатели, зрители = потребители

Хари Пагуров, Когато чрез уеб 2.0 всички сме журналисти, има ли потребители?

 

Дискусия

 

Кафе – пауза – 15.30 – 15.45 ч.

 

VII сесия: 15.45 – 17.00 ч., водещ - проф. Владимир Михайлов

Соня Евстатиева, Съвременният потребител е едновременно и журналист

 

Тодор Панайотов, Потребителите на българската печатна журналистика

 

Кирил Атанасов , Бернайс чрез ПР кампания  накара жените да пушат. Би ли могъл днес да накара съвременните жени да не пушат?

 

Десислава Данкова, Всички излизат на сцената

 

Виктория  Генчева, Прекрасни възможности се разкриват за избор  пред потребителите, стига да знаят какво искат. А знаят ли?

 

Иван  Михайлов , Всяко телевизионно предаване, преди да бъде направено, трябва да е повлияно вече от потребителите. Познаваме ли ги?

 

Биляна Боева, Медийното включване на малцинствените групи в България. Образът на ромите в медийното пространство 

 

 

 

Дискусия

 

 

ЗАКРИВАНЕ НА КОНФЕРЕНЦИЯТА

 

 

     Научен ръководител:  Проф. Владимир Михайлов, д.н.  

     Координатор:  Гл. ас. д-р Тодор Панайотов

 

 

 

 

 

 

 

обратно нагоре