Материали на студенти
Адрияна Хаджиева, студент в магистърска програма "Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността"
Мама, татко, аз и телевизорътАнна Анева, студент ІІІ г. в бакалавърска програма "Масови комуникации"
Екстази – феномен на масовата култура през XXI векБиляна Константинова, студент в магистърска програма "Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността"
Когато масовата култура се вземе насериозно, или защо се провали (Шоуто на) Слави ТрифоновВладимира Карабенчева, студент ІV г. в бакалавърска програма "Масови комуникации", Ралица Михайлова, студент в магистърска програма "Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността"
Какво ни казват заглавията в медиитеГабриела Стоичкова, студент в магистърска програма "Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността"
Историческо развитие и формиране на Европейската идентичностИлия Дафов, студент в магистърска програма "Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността"
Телевизионният политически език и българският преходРалица Маринова, Петя Маринова, студенти І година в бакалавърска програма "Масови комуникации"
Медийни аспекти на глобалния тероризъм и проява в ЕвропаАдрияна Хаджиева, Габриела Стоичкова, Ева Широкова и Кинчи Гиздова, студенти магистърска програма – презентация, подготвена за изпит по магистърски курс "On-line медийна комуникация", воден от проф. Т. Стоицова и докторант Е. Цонева
Електронната книга и книгата на хартиен носител. Прилики, разлики, бъдещо развитие