І. Прагматика
ПЕРФОРМАТИВИТЕ В БОГОСЛУЖЕНИЕТО И НАУКАТА
автор: Борислав Георгиев
THE STRUCTURE OF SOCIAL ACTS (SPEECH ACTS): FROM J.L. AUSTIN BACK TO A. REINACH AND K. BÜHLER
автор: Anita Kasabova
РАЗБИРАНЕ ПО ПОДРАЗБИРАНЕ. СМИСЪЛ, КОНТЕКСТ И УПОТЕБА НА ИМПЛИКАТУРИТЕ В ОБЩУВАНЕТО
автор: Димитър Трендафилов
ІІ. Семиотика и прагматизъм
СВЪРЗВАЩИ ПАРАЛЕЛИ: КОЛЕКТИВНОТО НЕСЪЗНАВАНО НА К.Г. ЮНГ И „ИЗТОЩЕНИЯТ РАЗУМ” НА ЧАРЛС САНДЪРС ПЪРС
автор: Галя Пенкова
ІІІ. Семиотика и театър
СПЕКТАКЪЛЪТ КАТО ТЕАТРАЛЕН ТЕКСТ – МОРФОЛОГИЯ НА СЦЕНИЧНАТА ЗНАКОВОСТ
автор: Ивайло Александров
ІV. Приложна семиотика
ХРАНАТА И ПОЛИТИЦИТЕ: СОЦИАЛНИ И КУЛТУРНИ АСПЕКТИ ПРИ УДОВОЛСТВИЕТО ОТ ХРАНАТА
автор: Иво Ив. Велинов
ФОРМИРАНЕ СИМВОЛИКАТА НА ОБРАЗИТЕ В ИНТЕРФЕЙСА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ИНФОРМАЦИОННИ СРЕДИ
автор: Румяна Стефанова
V. Нови медии
СОЦИАЛИЗАЦИЯ, СЕМАНТИКА И БЪДЕЩЕТО НА ОНЛАЙН ЖУРНАЛИСТИКАТА
автор: Ивайло Йошков
МЕДИИ И МАСМЕДИИ – ЗА НЯКОИ ОСОБЕНОСТИ НА КОМУНИКАТИВНИЯ ПРОЦЕС ПРИ ИНТЕРНЕТ БАЗИРАНИТЕ МАСМЕДИИ
автор: Георги Цонев
VІ. Магистърски тези
„КОРЕЙСКАТА ВЪЛНА“ – МЕЖДУ КУЛТУРАТА И ПАЗАРА
автор: Полина Велева
СЪСТОЯНИЕ И ПОТЕНЦИАЛ НА МАРКАТА ЦСКА
автор: Божидар Къртунов