ДЕПАРТАМЕНТ МАСОВИ КОМУНИКАЦИИ
НОВ БЪЛГАРСКИ УНИВЕРСИТЕТ
ОСНОВНИ ДОКЛАДИ
доц. Михаил Мелтев, НБУ – “Европейско медийно законодателство и предизвикателствата на новите технологии и рекламни практики”
доц. д-р Татяна Буруджиева, СУ ”Св. Климент Охридски” – "Образът на Европейския съюз в регионалната преса”
д-р Росен К. Стоянов, НБУ – "Международният лобизъм и България в процеса на присъединяването ни към ЕС"
Валя Попова, сп. Exposition – “Участие на Република България на международни панаири, изложби и изложения”
доц. Толя Стоицова, д.пс.н. – “Психологични акценти при формирането на нов образ на България”
доц. д-р Татяна Дронзина, СУ “Св. Климент Охридски” – “Етническа, национална и европейска идентичност: Аз-образът на гражданите на България в процеса на присъединяването към ЕС”
д-р Иванка Мавродиева, СУ “Св. Климент Охридски” – “Образът на България в реторични изяви на ръководители в ЕС”
доц. д-р Минка Златева, ръководител на Катедрата на ЮНЕСКО “Комуникации и връзки с обществеността” на Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ “Св. Кл. Охридски” – “Интеркултурни аспекти на евроинтеграцията (комуникационни варианти)”
д-р Соня Алексиева, PR и член на УС на БХРА, хоноруван преподавател в НБУ и СУ “Св. Кл. Охридски” – “Образът на България в навечерието на приемането ни в ЕС – идеи, послания и резултати от конкурса на Министерство на икономиката за лого и мото на страната”
Ивайло Гюров, изпълнителен директор на Изпълнителната агенция за национална туристическа реклама и информация” (ИАНТРИ) на Министерство на икономиката – “Маркетингова концепция за позициониране на България като атрактивна туристическа дестинация през 2005 година. България като туристическа дестинация (проект на ИАНТРИ)”
д-р Силвия Цветанска, СУ “Св. Кл. Охридски” – “Уменията за лидерство и работа в екип – възможности за обучение през целия живот”
Докторанти и студенти