if (isset($_GET['id'])) {$id = $_GET["id"];}
else{echo" Nevereno vliz ";}
?>
Политическите комуникации в мрежата 2.0
if(empty($myrow2["author"]))
{
$avtor="";
}
else
{
$avtor="автор: ";
}
?>
Ст. ас. д-р Десислава Бошнакова
„Политическите комуникации в мрежата 2.0” е хабилитационен труд на старши асистент д-р Десислава Бошнакова, с който през 2009 г. успешно се яви на конкурс за доцент.
Десислава Бошнакова е завършила първия випуск на департамент „Масови комуникации” като защитава последователно образователно-квалификационните степени бакалавър, магистър и доктор. Щатен преподавател, чете лекции в бакалавърската и магистърската програма на департамента. Директор е на магистърската програма „Управление на масовите комуникации и връзки с обществеността”. Нейните изследователски интереси са в областта на връзките с обществеността, събитийния мениджмънт и медиите, а допълнителните й изследователски интереси са в областта на социологията и психологията. Обществената й дейност през годините включва членство в научни и обществени организации, редакционни колегии и др.
Съдържание
Увод
Част 1 Теории в условията на уеб 2.0
1. Политическият маркетинг през ХХІ век
2. Новите правила в ПР през ХХІ век
3. Новата кампания на Барак Обама
Част 2 Новите начини за комуникация с избирателя 2.0
4. Сайтовете в инструментариума на политическите комуникации
5. Блоговете в инструментариума на политическите комуникации
6. Подкастите в инструментариума на политическите комуникации
7. Уикипедия и уики сайтовете в инструментариума на политическите комуникации
8. Сайтовете за видеообмен в инструментариума на политическите комуникации
9. Социалните мрежи в инструментариума на политическите комуникации
10. Маркетингът чрез машините за търсене в инструментариума на политическите комуникации
11. Сайтове за микроблогинг в инструментариума на политическите комуникации
12. Втори живот (Second life) за политическите комуникации
Част 3 Политиците и потребителите в онлайн пространството у нас
13. Българското онлайн пространство
14. Блоговете на българските политици
15. Българските избиратели за онлайн представянето на българските политици.
Заключение
Приложения
|