Съдържание
Доклади и презентации на преподаватели, докторанти и професионалисти
„Всяко говорене не е общуване“
автор: Проф. Толя Стоицова, д.н., НБУ
„Криворазбраната комуникация между ПР и журналисти“
автор: Доц. д-р Петя Александрова
„Дигиталните имигранти и комуникацията с тях в Мрежата“
автор: Доц. д-р Десислава Бошнакова
Журналистиката в електронните медии в плен на политическия и бизнес ПР
автор: Доц. д-р Райна Николова, НБУ
Съществува ли „Политически PR“?
автор: Доц. д-р Росен К. Стоянов, НБУ
„Променените медийни практики“
автор: Гл. ас. д-р Стойко Петков
„Контролирани публикации” и контролът в ръцете на публиките
автор: Д-р Александър Христов, Сивитас България
„Златният век на ПР или краят на една епоха – Какво ни очаква, остаряла ли е концепцията за ПР, трябва ли да се замени от нова и ако да, от каква. Какви умения и знания трябва да имат новите практици? А клиентите?“
автор: Д-р Евелина Христова, НБУ
„По-добре късно...“
автор: Кирил Гоцев, НБУ
Бъди „Пиарист“
автор: Докторант Десислава Данкова, НБУ
„Златният век на ПР или краят на една епоха – Какво ни очаква, остаряла ли е концепцията за ПР, трябва ли да се замени от нова и ако да, от каква. Какви умения и знания трябва да имат новите практици? А клиентите?“
автор: Веселина Любенова, СУ, ФЖМК
„Комуникационна кампания в Интернет… с ограничен бюджет“
автор: Мария Мичева, ОББ Асет Мениджмънт
(Не)стандартни ПР практики за корпоративен имидж
автор: Вилиана-Марина Николова, СУ, ФЖМК
„Съвременният ПР: Комуникационни перспективи и предизвикателства в контекста на ИМК,брандинга и новите потребители“
автор: Стефан Серезлиев, списание Sign Café
„Как да пробием успешно в медиите във времето на корпоративната и политически обвързана журналистика?“
автор: Стоян Стоянов, PRoWay Communications Agency
„Комуникация и обществено мнение в дигиталния свят“
автор: Жанет Якимова, СУ, ФЖМК
Доклади и презентации на студенти
„ПР в политиката“
автор: Александра Атанасова, НБУ
Журналистиката в мрежата на ПР – къде е тънката граница между журналистиката и ПР, какви са взаимоотношенията между журналистиката и ПР, съюзници или противници в желанието да информират аудиторията
автор: Гергана Божинова, НБУ
ПР като призвание и начин на живот
автор: Анелия Видинова, НБУ
Новите канали за комуникация – успешни примери и тенденции в PR
автор: Виолета Воденичарова и Боян Петров, НБУ
„Журналистиката в мрежата на ПР – къде е тънката граница между журналистиката и ПР, какви са взаимоотношенията между журналистиката и ПР, съюзници или противници в желанието да информират аудиторията“
автор: Александра Върбичка, НБУ
Политиката или ПР е водещ в нашата среда?
автор: Лилия Загурска, НБУ
Дигитализация на комуникациите – миграция от офлайн към онлайн комуникации в сферата на ПР практиката
автор: Теодора Иванова и Силвана Сиракова, НБУ
„Нови канали за комуникация онлайн“
автор: Албена Казашка и Йоана Вучева, НБУ
„Журналистиката в мрежата на ПР – къде е тънката граница между журналистиката и ПР, какви са взаимоотношенията между журналистиката и ПР, съюзници или противници в желанието да информират аудиторията“
автор: Анна Качарава, НБУ
„Дигитализацията и метаморфозите в дейността на ПР практиците“
автор: Камен Костов, НБУ
Журналистиката като средство за обслужване на интереси, съобразени с целите пиар кампаниите
автор: Ирена Кръстева, НБУ
„Златният век на ПР или краят на една епоха – Какво ни очаква, остаряла ли е концепцията за ПР, трябва ли да се замени от нова и ако да, от каква. Какви умения и знания трябва да имат новите практици? А клиентите?“
автор: Силвана Миленова, НБУ
„Нестандартни практики в ПР“
автор: Кристина Спасовска и Драгомир Дончев, НБУ
Криворазбраният ПР – призван да гради имидж и репутация на клиентите си
автор: Сара Хамад, НБУ
„Журналистиката в мрежата на ПР – къде е тънката граница между журналистиката и ПР, какви са взаимоотношенията между журналистиката и ПР. “
автор: Теодора Черкезова, НБУ